Najlepsze kreatyny dla kobiet

Po suplementy zawierające kreatynę sięgają przede wszystkim mężczyźni. Nie można jednak zapominać o tym, że fitness, kulturystyka oraz inne sporty siłowe cieszą się dużym zainteresowaniem także pośród kobiet. Wbrew pozorom również panie mogą korzystać z kreatyny, w celu zwiększenia efektywności treningów.

kreatyna dla kobiet

Kobiety często zastanawiają się nad tym, jaką formę kreatyny wybrać. Większość specjalistów na początek poleca monohydrat kreatyny, który jest obecnie najlepiej przebadaną formą kreatyny. Jednocześnie początkowo zaleca się stosowanie czystej kreatyny, bez żadnych dodatkowych składników. Po pewnym czasie można zdecydować się na wypróbowanie innej formy kreatyny. Można zatem w zależności od swoich preferencji zdecydować się na przykład na jabłczan, fosforan albo chelat magnezowy kreatyny. Warto pamiętać o tym, że zasady działania kreatyny na organizm są w przypadku kobiet takie same jak u mężczyzn. Nie trzeba zatem obawiać się korzystania z którejkolwiek z dostępnych na rynku form kreatyny. Podobnie jak mężczyźni, kobiety mogą stosować kreatynę cyklicznie, jak i w sposób ciągły. Zarówno jedno, jak i drugie rozwiązanie ma swoich zwolenników. U kobiet nie ma także ograniczeń odnośnie sposobu podania kreatyny. Można zatem łykać tabletki, jak również pić specjalnie przyrządzony roztwór.

Decydując się na stosowanie kreatyny trzeba także mieć świadomość tego, że ważny jest moment przyjmowania suplementu. Najlepiej stosować kreatynę godzinę przed treningiem bądź bezpośrednio po jego zakończeniu.